ТОВ «Атлантіс Телеком» є оператором інноваційного типу, який має 10 річний досвід роботи на телекомунікаційному ринку України. «Атлантіс Телеком» належить до нової хвилі сучасних операторів, що надають весь спектр телекомунікаційних послуг, з використанням хмарових технологій. Наші послуги - є економічною альтернативою стаціонарним АТС бізнес-класу і в багатьох випадках можуть забезпечити абонентам помітні переваги: істотне скорочення витрат на комунікації; оптимізація бізнес-процесів; об'єднання віддалених офісів в різних містах і країнах; забезпечення зв'язку для мобільних співробітників; оптимізація дзвінків по мобільному, місцевому, міжміському та міжнародного зв'язку.
Рішення «Атлантіс Телеком» об'єднують людей, підвищують ефективність бізнесу і дозволяють швидко вирішувати ділові завдання, адаптуючись до специфічних вимог кожного користувача. Вони допомагають скорочувати витрати, спрощувати управління бізнес-процесами, працювати і спілкуватися в будь-якому режимі, незалежно від місця розташування.
Втілити і впровадити ці рішення стало можливим завдяки сучасній адаптованій платформі PortaOne. Надійна та уніфікована платформа PortaOne може підтримувати будь-які рішення в будь-яких місцях розташування і відрізняється відкритістю, високою надійністю, масштабованістю і безпекою.
«Атлантіс Телеком» - єдиний оператор в Україні хто використовує найсучаснішу телекомунікаційну платформу, що обслуговує більш ніж 50 млн. клієнтів у 70 країнах світу, які здійснюють 500 млн. телефонних дзвінків на місяць.
Наші конкурентні переваги - віртуалізація мережі, уніфікація доступу для клієнтів, підтримка мобільності, хмарні опції.
Наші рішення
При телефонізації офісів абоненти можуть скористатися всім спектром сучасних телекомунікаційних послуг включаючи аудіо- і відео- зв'язок, передачу даних під час сесії (презентація, робочий стіл і таке інше). Послуги - є економічною альтернативою стаціонарним АТС бізнес-класу і в багатьох випадках можуть забезпечити абонентам помітні переваги, включаючи конфіденційність передачі даних.
Налаштування послуг спеціально адаптуються до специфічних вимог кожного телефонного користувача і мають достатню гнучкість для того, щоб згодом їх можна було легко та за мінімальний час змінити за потребою клієнта (додавання абонента в групу, заміна номера, зміна прав і таке інше).
Нові послуги негайно стають доступні всім абонентам. Таким чином, не потрібно купувати нове або додаткове обладнання.
Для управління всіма офісами і послугами існує адміністративна Веб-панель з повним набором можливостей по конфігурації системи і отримання статистичних даних. У кожного абонента обов’язково є Веб-доступ до особистого кабінету з можливістю особистих налаштувань і отримання статистичної інформації.
Основні послуги
- скорочений набір номера - дає можливість набору номера, в т.ч. між віддаленими офісами за допомогою короткої комбінації цифр
- об'єднання в групи - дає можливість створювати закриті групи абонентів всередині корпорації (група «Бухгалтерія», група «Адміністрація» і т.д.)
- мессенджер - обмін миттєвими повідомленнями, передача медіафайлів, повідомлення про пропущені виклики, службова інформація
- перехоплення виклику - при надходженні дзвінка на телефонний апарат і не знятої на ньому трубки у інших користувачів (в залежності від налаштувань) є можливість обробити дзвінок, перехопивши управління
- переведення при зайнятості / за невідповіді абонента - дає можливість переадресовувати вхідні дзвінки на інший телефонний номер як внутрішній (наприклад, всередині групи), так і міської / мобільний телефонний номер
- конференц-зв'язок - дозволяє підключати до виклику ще одного або декілька учасників. Учасниками конференції можуть бути як внутрішні, так і зовнішні абоненти
- передача виклику - дозволяє абоненту поставити абонента на утримання і перевести його виклик до певного номера, з повідомленням або без
Додаткові послуги
- голосова пошта - дозволяє абоненту залишити голосове повідомлення для абонента, що викликається, коли той не може прийняти виклик
- музика в режимі очікування / переведення виклику - дозволяє програвати музику абоненту в режимі утримання / переведення його виклику
- інтерактивне голосове меню (IVR) - дозволяє абоненту самостійно визначати маршрут виклику, дотримуючись підказок і відповідаючи на них тоновим набором
- та інші послуги характерні для АТС бізнес-класу