Для провайдерів

ТОВ «Атлантіс Телеком» пропонує операторам і провайдерам вигідні умови для надання наступних послуг:

  • завершення вхідного міжнародного трафіку на мережі ТОВ «Атлантіс Телеком»
  • завершення трафіку українських операторів мобільного зв'язку на мережі ТОВ «Атлантіс Телеком»
  • підключення операторів фіксованого місцевого телефонного зв'язку до мережі ТОВ «Атлантіс Телеком»*
  • завершення міжміського трафіку українських операторів фіксованого телефонного зв'язку на мережі ТОВ «Атлантіс Телеком»**

* в м.м. Києві, Борисполі Київської області, Харкові, Одесі, Дніпропетровську, Львові

** на території м. Києва, Київської, Харківської, Одеської, Дніпропетровської, Львівської областей.

Схема Системи керування та підтримки клієнтів (СКПК)

  1. Створення та обслуговування sip-транків на стороні Замовника.
  2. Створення та обслуговування DID/DOD номерів Замовника
  3. Створення адміністративної панелі рівня Reseller, з можливістю доступу до неї по протоколу HTTPS, та авторизації з використанням логіну та паролю.
  4. Створення та обслуговування Customer Замовника.
  5. Створення та обслуговування Customer Замовника з функцією Hosted IP PBX.
  6. Створення облікового запису клієнта Замовника, у т.ч. з можливістю використання додаткових видів обслуговування (ДВО).
  7. Створення облікового запису клієнта Замовника з функцією UM.
  8. Організація та обслуговування sip-каналу до клієнта Замовника.
  9. Створення продукту та тарифного плану для клієнта Замовника з гарантією не збитковості послуги (Profit Guaranteed), за умови Pcn > Pvon – Схема 1.
  10. Здійснення тарифікації вхідних дзвінків на DID/DOD номери з мережі Замовника.

 

Схема 1

 

Безымянный

Технологічна схема побудови СКПК
Схема 2

Безымянный2

Системи керування та підтримки клієнтів

ПЕРЕЛІК послуг, які надаються Замовнику (послуги, що надаються Замовнику безумовно позначені “Так”)
Перелік, обсяги, параметри та вартість замовлених Послуг

Назва послуги Строк виконання Позначка Регулярність платежів
1. Забезпечення працездатності СКПК Протягом дії Договору Так -
2. Створення sip-транків на стороні Замовника Згідно бланка замовлення одноразово
3. Обслуговування sip-транків на стороні Замовника Протягом дії Договору щомісячно
4. Створення DID/DOD номерів Замовника Згідно бланка замовлення одноразово
5. Обслуговування DID/DOD номерів Замовника Протягом дії Договору щомісячно
6. Створення панелі Reseller Згідно бланка замовлення одноразово
7. Створення Customer з додатковими видами обслуговування (ДВО):
Перелік ДВО:

  • АВН
  • не турбувати
  • друга лінія
  • дзвінки в режимі очікування (hold)
  • безумовна переадресація
  • переадресація при зайнятості абонента, що викликається
  • переадресація при не відповіді абонента, що викликається
  • багатоканальний номер
  • визначення пропущеного виклику
Згідно бланка замовлення одноразово
8. Підтримка Customer Протягом дії Договору Так -
9. Створення Customer  з функцією Hosted IP PBX:

  • переадресація при зайнятості абонента
  • переадресація у випадку невідповіді абонента
  • переадресація при інших умовах (Follow me)
  • перевід виклику,  з поверненням дзвінка при невідповіді/зайнятості/недоступності абонента, якого визивають
  • внутрішній план нумерації (короткі номери)
  • конференц-зв’язок:
    керування підключеннями та відключеннями учасників, право позбувати та надавати «право» голосу
  • відео дзвінки в мережі Замовника
  • відображення статусу клієнта Замовника в мережі Замовника: User Busy Lamp Field (BLF) «зайнятий», «відійшов», «не в мережі»
Згідно бланка замовлення одноразово
10. Обслуговування Customer з функцією Hosted IP PBХ Протягом дії Договору щомісячно
11. Створення Облікового запису з функцією UM:
Налаштування IVR:

  • автоматичний секретар (auto-attendant)
  • автоінформатор
  • автовідповідач

Налаштування Голосової пошти  (Voicemail):

  • прийом голосового повідомлення та перенаправлення на E-mail в форматі MP3, WAV, AU
  • Установка та налагодження Fax-серверу:
    • створення системи прийому факсимільного повідомлення та перенаправлення на E-mail в форматі PDF або TIFF
    • музика при отримані виклику
    • встановлення черги викликів
Згідно бланка замовлення одноразово
12. Обслуговування Облікового запису з функцією UM.

 

Протягом дії Договору щомісячно
13. Організація sip-каналу до клієнта Замовника Згідно бланка замовлення одноразово
14. Обслуговування sip-каналу до клієнта Замовника Протягом дії Договору щомісячно
15. Консультаційна підтримка Протягом дії Договору Так -
16. Планова щомісячна перевірка працездатності СКПК Протягом дії Договору щомісячно
17. Розробка та впровадження Продукту:

  • розробка шаблону Продукту
  • впровадження Продукту
  • впровадження тарифів клієнтів Замовника
Згідно бланка замовлення одноразово
18. Підтримка та обслуговування Продукту:

  • внесення змін та доповнень до Продукту
  • зміна тарифів
  • перерахунок вартості дзвінків на міжнародні напрямки на кінець розрахункового періоду
  • встановлення дисконтів по напрямках
  • надання CDR Customer Замовника у кінці кожного розрахункового періоду з урахуванням вартості дзвінків
  • надання CDR на запит Customer Замовника за замовлений період з урахуванням вартості дзвінків  (при наявності технічної можливості)
Протягом дії Договору щомісячно
19. Навчання персоналу Замовника Протягом дії Договору за 1 год. навчання

Створення sip-транків на стороні Замовника Кількість каналів в sip-транку Кількість каналів в sip-транку
30-60 61-120 30-60 61-120
1750,00 2500,00 2100,00 3000,00
Обслуговування sip-кіналів в sip -транку на стороні Замовника, за 1 канал/місяць 20,00 24,00
Створення DID/DOD номерів Замовника, за 1 DID/DOD номер 10,00 12,00
Обслуговування DID/DOD номерів Замовника, за 1 DID/DOD номер/місяць 5,00 6,00
Створення панелі Reseller 2500,00 3000,00
Створення Customer 40,00 48,00
Створення Customer з функцією Hosted IP PBX 165,00 198,00
Обслуговування Customer з функцією Hosted IP PBХ/місяць 125,00 150,00
Створення Облікового запису клієнта Замовника 10,00 12,00
Створення Облікового запису клієнта Замовника з функцією UM 12,50 15,00
Створення sip-каналу до клієнта Замовника, за 1 канал 20,00 24,00
Обслуговування sip-каналу до клієнта Замовника, за 1 канал/місяць 10,00 12,00
Планова щомісячна перевірка працездатності СКПК 250,00 300,00
Розробка та впровадження продукту 500,00 600,00
Підтримка та обслуговування продукту 250,00 300,00
Навчання персоналу Замовника, за 1 год. навчання 100,00 120,00

Коментування заборонено.