Мультиканальний мобільний номер
Корисне рішення для малого та середнього бізнесу – мультиканальний мобільний номер. Усі виклики, що надходять на мобільний номер, автоматично розподіляються по групі з трьох фіксованих номерів.
- Не втрачайте пропущені дзвінки, отримаєте можливість розподіляти їх між вільними співробітниками
- Скорочена нумерація і безкоштовні дзвінки всередині групи
- Відсутність капітальних витрат на придбання і підтримку офісної АТС
- Можливість користуватися широким функціоналом «Віртуальної мобільної АТС» за менші гроші
- Використовуйте свій розрекламований номер Київстар
- Якісний і надійний зв’язок
Швидке розгортання невеликого центру обробки викликів (відділ продажу, сервісний центр, тощо)
- «Розумний» розподіл: дзвінок завжди отримує вільний менеджер
- Статистика викликів на мультиканальний мобільний номер, у тому числі пропущених, що дає можливість не втрачати вхідні дзвінки
- Можливість додавати абонентів у групу за вартістю стандартного рішення в рамках послуги «Віртуальна мобільна АТС»
Послуга доступна всім існуючим та новим клієнтам мобільного та фіксованого зв’язку Київстар. При цьому підключення послуги не здійснюється:
- на дійсні номери фіксованого зв’язку. Послуга передбачає лише надання нових номерів фіксованого зв’язку
- на мобільні номери, на яких вже підключено послугу «Віртуальна мобільна АТС»
Віртуальна мобільна АТС
«Віртуальна мобільна АТС» пропонує широкі можливості сучасної офісної АТС, але доступна без інвестицій у дороге обладнання. «Віртуальна мобільна АТС» дозволяє підвищити доступність відділів продажу та обслуговування, поєднати декілька офісів, налаштувати маршрутизацію дзвінків, створювати чорні та білі списки, а також багато іншого. Інтерфейс послуги простий та зрозумілий, тому Вам не знадобиться спеціальний персонал для управляння сервісом.
Не потрібно купувати дороге обладнання і запрошувати спеціалістів для його налаштування. Ви управляєте корпоративною телефонією лише за допомогою комп’ютера та Інтернету
Контроль
У межах послуги Ви отримуєте доступ до онлайн статистики щодо вхідних, вихідних, неприйнятих дзвінків корпорації
Ефективність
За допомогою широкого набору інструментів Ви можете збільшити доступність співробітників для колег та клієнтів, та покращити бізнес-процеси Вашої компанії
- Коротка нумерація між номерами корпорації, для прискорення взаємодії між співробітниками
- Інтерактивне голосове меню (IVR), для зручності ваших клієнтів
- Одночасні виклики на декілька номерів, для рівномірного розподілу вхідних дзвінків
- Контроль витрат
- Установка обмежень на вхідні та вихідні дзвінки
- Перехват/переведення вхідних дзвінків, без роз’єднання зв’язку
- Масштабованість. Відтепер налаштувати телефонію у віддаленому офісі легко, зрозумілий та простий інтерфейс послуги дозволить це зробити за лічені хвилини. Послуга об’єднує мобільні та фіксовані номери корпорації.
Послуга | Вартість |
Підключення послуги (незалежно від кількості підключених номерів) | 1 200 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Конвергентний»*, за 1 номер Пакет «Конвергентний» включає в себе можливості пакетів «Скорочений номер», «Універсальний номер» та «Контроль витрат». | 18 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Скорочений номер»*, за 1 номер З пакетом «Скорочений номер» можна:
| 6 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Універсальний номер»*, за 1 номер Пакет «Універсальний номер» — це такі можливості:
| 12 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Контроль витрат»*, за 1 номер З пакетом «Контроль витрат» можна:
| 12 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Секретар»**, за 1 номер, на якому буде підключено IVR | 120 грн |
Щомісячна абонентна плата за пакет «Внутрішній номер віртуальної мобільної АТС» | 3,60 грн |
Вихідні дзвінки на короткі корпоративні номери абонентів, об’єднаних в корпоративну групу | не тарифікуються |
Тарифи наведені з урахуванням ПДВ. З абонентів мобільного зв’язку додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ. Абоненти фіксованого зв’язку не сплачують збір до Пенсійного фонду.
* Для роботи послуги необхідно підключити пакет/пакети хоча б за одним номером клієнта
** Підключається тільки за номерами, за якими необхідно використання інтерактивного голосового меню (IVR)
- Мобільність та збереження номера
- Вигідні тарифи
- Додаткові послуги: журнал дзвінків, визначник номера, телефонна книга тощо
- Часті переїзди офісу, коли необхідно зберегти номер
- Немає можливості підключити звичайну міську лінію
- Потреба відповідати на дзвінки клієнтів в офісі та з дому
IP Business 30 | IP Business 60 | IP Business 90 | IP Business 300 |
---|---|---|---|
166,66 хвилин на дзвінки в межах міста | 166,66 хвилин на дзвінки в межах міста | 400 хвилин на дзвінки в межах міста | 700 хвилин на дзвінки в межах міста |
100 хвилин на Київстар | 200 хвилин на Київстар | 750 хвилин на Київстар | |
50 хвилин на інші мобільні номери | 250 хвилин на інші мобільні номери | ||
250 хвилин поза межами міста |
Мобільний звʼязок
Бізнес-якість
- зручність: єдиний безкоштовний номер в межах всієї країни для всіх регіональних підрозділів Вашого підприємства
- доступність: здійснювати дзвінки можна з усіх телефонних номерів будь-яких мереж (якщо не встановлені індивідуальні обмеження на здійснення міжміських дзвінків)
- гнучкість: можна встановити індивідуальний графік роботи телефонної лінії, а при необхідності, навіть, цілодобовий
- економічність: всі дзвінки на такий номер для Ваших партнерів чи клієнтів будуть безкоштовними, а отже, вони телефонуватимуть з більшим бажанням і частіше
Номери 0—800-30Х-ХХХ можна використовувати:
- для проведення рекламних акцій, досліджень, опитування і голосування
- для організації послуг Call Center, гарячої лінії, служб підтримки тощо
Підключення послуги | 606* |
Мінімальний щомісячний обсяг послуг | 456 |
Вартість хвилини вхідного дзвінка | 0,48 |
Будь-яке поєднання цифр, за винятком комбінацій, що збігаються з іншими типами ідеальних чи ексклюзивних номерів.
Цiна: 300 грн.
Номер, у якому йдуть підряд три однакові цифри, номер, у якому цифри розташовані в порядку зростання/спадання або номер, що складається з 2-х чи 3-х унікальних цифр, які чергуються та/або повторюються. Наприклад: 067 888 9 555, 067 9876543, 067 8988998.
Цiна: 2000 грн.
Номер, у якому йдуть підряд чотири чи більше однакових цифр. Наприклад: 067 8855555, 067 123 4444.
Цiна: 3000 грн.
Обирайте золоті мобільні номери з двома унікальними цифрами або номери, в яких п’ять і більше однакових цифр поспіль.
Від 15 000 грн.
- нижча вартість дзвінків для абонентів, що телефонують вам з номерів мережі фіксованого зв’ язку України
- зручність здійснення дзвінків на ваш номер: абоненти фіксованої мережі міста, в якому ви підключили прямий номер, можуть набирати ваш номер без коду мережі (ніби телефонують по місту)
- можливість підключення декількох прямих міських номерів різних міст України, що надасть додаткові зручності при отриманні дзвінків з різних міст України
- можливість вибору номера: «Київстар» надає номери для підключення послуги з власного номерного фонду, отже ви можете вибрати легкий для запам’ятовування номер (послуга «Номер на вибір»)
- мобільність послуги: ви не пропустите дзвінок, незалежно від свого місця перебування
- використання прямого міського номера підкреслить вашу турботу про комфорт та зменшення витрат своїх партнерів, близьких та друзів
- отримання дзвінків від партнерів та рідних, що не можуть телефонувати з фіксованої мережі на мобільні номери внаслідок обмеження /блокування або високої вартості дзвінка
- незмінність контактного міського номера телефону, якщо Ви часто змінюєте адресу офісу чи помешкання
- зазначення прямого міського номера Вашій візитній картці або під час розміщення вами реклами чи оголошення
- Економія часу: зручне та швидке створення розсилки (2 — 10 хвилин) за допомоги зручного web-інтерфейсу
- Динамічне альфанумеричне ім’я (ім’я відправника) — не тарифікується
- Статистика: детальні звіти щодо статусу доставки повідомлень та історія розсилок
- Відправка SMS та MMS як поштучно, так і на групу абонентів
- Конфіденційність передачі даних завдяки використанню протоколу HTTPS
- Створення розкладу розсилки: відправлення у зручний для Вас час, день тижня та дату
- Інформування: акції та індивідуальні знижки
- Повідомлення: новини, надходження товару, запрошення на подію, розсилка фото, аудіо, відео-файлів
- Нагадування: щодо запланованого візиту (до лікаря, перукаря), щодо завершення дії договору (страхування, банк), щодо чергового платежу (спортклуб, банк тощо), щодо наради (співробітникам)
- Привітання зі святом
- Звітність: клієнтам (про готовність замовлення чи виконання робіт), колегам (статистика продажів)
- Імідж: просування бренду чи продукту завдяки альфанумеричному імені
- Гнучке керування розсилкою (можливо задавати альфанумеричне ім’я відправника; писати текст повідомлення; зазначати номера одержувачів SMS та MMS вручну та/або завантажувати з файлів в форматі.txt або.csv)
- Написання тексту повідомлення кирилицею або латиницею
- Створення розкладу розсилки (час, дні тижня, дати розсилки)
- Створення «чорного списку» (абоненти, що відмовляються від розсилок)
- Автоматичний фільтр на помилкове введення номера двічі
- Перегляд статистики доставки та пошук по історії розсилок
- Конфіденційність передачі даних завдяки використанню протокола HTTPS
- Надання прав доступу до інтерфейсу для вибраних користувачів — співробітників
- Зайдіть у систему «Мій Київстар», використовуючи Ваш логін та пароль
- Відкриється сторінка, на якій потрібно у таблиці у стопчику зліва клікнути на особовий рахунок, на який було підключено послугу
- У стовпчику посередині з’явиться абонентський номер. Клікніть на цей номер. У випадаючому меню оберіть «Огляд послуг»
- У категорії «Послуги для організації» знайдіть «SMS та MMS Розсилка» та натисніть на посилання «Керування розсилкою SMSта MMS» і ви потрапите на сторінку з web-інтерфейсом послуги у розділ «Створити розсилку»
- Підключення послуги — не тарифікується
- Альфанумеричне ім’я — не тарифікується
- Абонентна плата — 50 грн. на місяць
- Тарифікація SMS — за доставлені
- Тарифікація МMS — за відправлені
- Тариф на SMS та MMS залежить від напрямку доставки та кількості надісланих повідомлень за календарний місяць. Відправляєте більше повідомлень— наступні оплачуйте дешевше.
Центр керування M2M
Інформація в будь-якому бізнесі грає ключову роль, як для його розвитку, так і для здійснення контролю, керування ним. Своєчасне отримання інформації дозволяє приймати швидкі управлінські рішення, вчасно підлаштовуватися під зовнішні зміни і реагувати на них. Завдяки М2М-технологіям інформацію можна отримувати в режимі «on-line».
М2М — це технологія, яка надає можливість автоматизації різних технологічних і бізнес-процесів для вивільнення людських ресурсів.
До М2М-рішень можна віднести збір інформації з різних датчиків, установлених у навігатори, ваги, лічильники, касові апарати, рамки відвідування, датчики охорони (датчики відкриття дверей, руху і тривожні кнопки), датчики пожежної сигналізації та ін.
Ми потребуємо М2М, оскільки вони дозволяють знизити витрати на отримання та обробку будь-якої інформації, яка може бути зібрана автоматично.
М2М-пристрої застосовуються в сферах, де потрібні особливо ретельний збір і швидка обробка інформації:
Сільське господарство, в якому використовують М2М-рішення при точному землеробстві (для визначення якості грунту та дозованого внесення добрив і насіння), в автопарку (для контролю ПММ та місця розташування транспорту), у вагах, системах пожежної та охоронної безпеки на елеваторах тощо.
Тваринництво, в якому датчики визначають температурний режим, вологість, наявність і якість води і кормових сумішей у тварин, здійснюють навігацію, забезпечують роботу систем пожежної та охоронної безпеки.
Логістика використовує М2М-рішення в GPS-навігаторах для визначення місця розташування автомобіля та маршруту його пересувань, а також рішення для контролю палива, ваги тощо.
Охорона та безпека є найбільш ефективною, якщо використовують М2М-рішення в датчиках сигналізації та позиціонування об’єктів (датчики відкриття / закриття дверей і вікон, датчики руху, обсягу, температури), в системах автомобільної сигналізації тощо.
Енергетика, в якій стали популярними споживчі лічильники використання електроенергії нового покоління, які самостійно відправляють показники енергоспоживання на сервери компаній. Такі лічильники забезпечені SIM-картками М2М. Крім того, М2М-рішення активно використовується на ділянках магістральної мережі, підстанціях та інших об’єктах.
Банки є основними споживачами М2М, використовуючи банкомати, POS-термінали, GPS-трекери для власного транспорту і заставного майна, системи пожежної та охоронної безпеки.
Торгові представники і «польові продажі» у великих компаніях використовують М2М-рішення в планшетах, SIM-картки яких допомагають оперативно замовляти продукцію на кожний об’єкт.
Такі галузі, як рітейл, металургія, гірничо-видобувна промисловість, машинобудування, комунальні компанії, також не залишають без уваги сучасні М2М-технології.
Датчики, що збирають інформацію, обладнані пристроєм зв’язку стандарту GSM / GPRS. Установлена в цей датчик SIM-картка забезпечує своєчасну передачу інформації в базу даних, яка вказана в програмі датчика.
На сьогоднішній день українські телеком-оператори надають виключно послуги «транспорту» — передачі інформації з точки А в точку В. Такий підхід ставить перед споживачами 2 завдання:
1. Організувати фінансовий контроль.
2. Забезпечити керування пристроями.
Для вирішення цих завдань «Київстар Бізнес» створив інноваційну послугу — «Центр керування M2M», унікальне рішення, що економить Ваш час та людські ресурси.
Автоматизація виробничих процесів важлива для всіх галузей бізнесу. Її правильна організація дозволяє вивільнити людські ресурси, уникнути помилок, пов’язаних з «людським фактором», збирати і обробляти інформацію цілодобово і оперативно, відслідковувати аномальні сплески у споживанні трафіку, за встановленим розкладом готувати звіти на основі завчасно налаштованих параметрів.
Що буде, якщо я цим не скористаюся?
«Поки Ви вагаєтеся в ухваленні рішення, Ваші конкуренти діють».
Які є альтернативи?
Послуга «Центр керування M2M» унікальна на телекомунікаційному ринку України. Аналоги або альтернативи на поточний момент відсутні.
Терміни впровадження
Розгортання даної послуги на підприємстві відбувається протягом одного дня.
Коментування заборонено.