- З фінансових питань:
- у робочі дні з 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201933, 380445941011
- у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: sales@atelecom.net.ua
- З технічних питань:
- у робочі дні с 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201918, 380445941013
- у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: noc@atlantistelecom.net
- Перевірити списання грошових коштів з Вашої банківської карти
- Відправити заявку на sales@atelecom.net.ua
- В заявці вказати:
- номер телефону
- платіжну систему, через яку здійснювався платіж
- суму платежу в гривнях
- точний час та дату транзакції
- якщо платіж здійснювався через платежні системи та , вказати номер карти: 6 перших цифр і 4 останніх (000000******0000)
- якщо платіж здійснювався через платіжну систему , вкажіть ID платежу (9 цифр)
- Приклад 1
-
Номер телефону 380894771111 Платіжна система Portmone Дата платежу 03.08.16 Час транзакції 13:16 Номер карти 111111****1111 - Приклад 2
-
Номер телефону 380894771111 Платіжна система Fondy Дата платежу 03.08.16 Час транзакції 13:16 Номер карти 111111****1111 - Приклад 3
-
Номер телефону 380894771111 Платіжна система Liqpay Дата платежу 03.08.16 Час транзакції 13:16 ID – платежу 111111111
Згідно Закона України «Про телекомунікації» від 18.11.2003, «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 11.04.2012 та договору оферти оператор забов’язаний повернути невикористану частину коштів у разі відмови від передоплачених послуг.
Порядок повернення коштів:
- Для повернення невикористаних коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (cкачати заяву)
- До заяви додати копію паспорта, копію платіжного документу (банківська виписка, квитанція тощо)
- Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
- Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02081, м. Київ, а/с-43, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
- Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
Порядок повернення помилково перерахованих коштів:
- Для повернення помилково перерахованих коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (скачати заяву)
- До заяви додати копію паспорта
- Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
- Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02121, м. Київ, а/с-151, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
- Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
- Кошти повертаються за вирахуванням комісії, встановленої електронною платіжною системою, через яку здійснювався платіж
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, звертайтеся.
Коментування заборонено.