IP-телефонія це технологія, що дозволяє використовувати будь-яку IP-мережу як засіб організації і ведення телефонних розмов, передачі відеозображень та факсів у режимі реального часу.
Що потрібно знати про IP телефонію?
Багато чули про IP телефонію, SIP телефонію, Інтернет телефонію, але не всі розуміють як вона працює, але перш ніж перейти до цього питання пропонуємо розібратися в основних термінах
SIP - номер
телефонний номер, який присвоюється абоненту IP-телефонії. Він прикріплюється до аккаунту (облікового запису) і може бути використаний для прийняття вхідних дзвінків всюди, де є доступ до інтернету
весь спектр послуг сучасної телефонії. Ви отримуєте IP-АТС і не витрачаєте гроші на її розміщення і при цьому отримуєте всі необхідні послуги: багатоканальний номер, запис розмов, голосове привітання, переведення виклику – все це і багато іншого
телекомунікаційна лінія, яка організована таким чином, щоб кілька абонентів могли одночасно додзвонитися по одному і тому ж номеру. Такий ефект досягається за рахунок розподілу вхідних дзвінків по вільним операторам
Як працює
IP телефонія
принцип роботи
- При виконанні дзвінка що надходить від абонента голосовий сигнал стискається і перетворюється в пакет даних, що пересилаються за допомогою IP-мереж. Потрапляючи на адресу одержувача, передана інформація декодується назад, набуваючи формат звичного голосового сигналу. Все це відбувається за лічені долі секунди, завдяки чому інформація передається в режимі реального часу без втрати якості трансляції.
SIP протокол
- SIP (Session Initiation Protocol) - це найбільш поширений протокол IP-телефонії. SIP дозволяє реалізувати велику кількість різноманітних сервісів - крім передачі голосу, можлива передача відео, текстових повідомлень, факсів та ін.
Віртуальна АТС
розподіл дзвінків
розподіл дзвінків, групи розподілу, інтелектуальні алгоритми обробки викликів
Переадресація виклику
На мобільні, фіксовані номери, голосову пошту, іншого співробітника компанії
Голосове меню IVR
Інструмент обробки вхідних викликів, що дозволяє вітати клієнтів компанії і розподілити їх дзвінки в залежності від тематики
Статистика і моніторинг дзвінків
Можливість аналізу статистичної інформації за викликами, контроль та ефективне управління витратами на зв'язок
Конференц зв'язок
ливість проводити наради (в тому числі і у відеорежимі) з віддаленими клієнтами, партнерами або працівниками
Автоінформатор
Зручний сервіс, що дозволяє дізнатися залишок грошей на вашому рахунку та іншу цікаву для вас інформацію
Дзвінок з сайту
Ваші клієнти зможуть безкоштовно зв'язатися з Вами з вашого сайту
Fax to mail
Прийом факсів через інтернет - Ви виключаєте витрати на оргтехніку та витратні матеріали
Коментування заборонено.