F.A.Q
Інформація для користувачів
- З фінансових питань:
- у робочі дні з 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201933, 380445941011
- у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: sales@atelecom.net.ua
- З технічних питань:
- у робочі дні с 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201918, 380445941013
- у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: noc@atlantistelecom.net
Згідно Закона України «Про електронні комунікації» від 12 січня 2021 року, «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 11.04.2012 та договору оферти оператор забов’язаний повернути невикористану частину коштів у разі відмови від передоплачених послуг. Порядок повернення коштів:
- Для повернення невикористаних коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (cкачати заяву)
- До заяви додати копію паспорта, копію платіжного документу (банківська виписка, квитанція тощо)
- Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
- Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02081, м. Київ, а/с-43, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
- Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
Порядок повернення помилково перерахованих коштів:
- Для повернення помилково перерахованих коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (скачати заяву)
- До заяви додати копію паспорта
- Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
- Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02081, м. Київ, а/с-43, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
- Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
- Кошти повертаються за вирахуванням комісії, встановленої електронною платіжною системою, через яку здійснювався платіж
Як перевірити зарахування коштів на баланс номеру:
Для перевірки, будь ласка, надішліть заявку на sales@atelecom.net.ua із зазначенням наступних даних:
- Ваш номер телефону
- Платіжна система, через яку здійснювався платіж (наприклад, Portmone, Приват24, Liqpay)
- Сума платежу в гривнях
- Дата та час транзакції
- Якщо платіж здійснювався через платіжні системи Portmone або Приват24, вкажіть номер картки (6 перших цифр і 4 останні):
Формат: 000000*****0000* - Якщо платіж здійснювався через платіжну систему Liqpay, вкажіть ID платежу (9 цифр).
Зверніть увагу: Заявки приймаються тільки з електронної пошти, вказаної при реєстрації!
Приклади оформлення заявки:
Приклад 1:
- Номер телефону: 380894771111
- Платіжна система: Portmone
- Дата платежу: 03.08.25
- Час транзакції: 13:16
- Номер карти: 111111****1111
Приклад 2:
- Номер телефону: 380894771111
- Платіжна система: Приват24
- Дата платежу: 03.08.25
- Час транзакції: 13:16
- Номер карти: 111111****1111
Приклад 3:
- Номер телефону: 380894771111
- Платіжна система: Liqpay
- Дата платежу: 03.08.25
- Час транзакції: 13:16
- ID платежу: 111111111