Атлантіс Телеком – ваш надійний партнер у сфері віртуальної АТС

ВІРТУАЛЬНА АТС​

Переваги Віртуальної АТС від Атлантіс Телеком:

  – Немає прив’язки до географічного розташування

  – Економія на місцевих і міжнародних дзвінках

  – Простота підключення та інтуїтивний веб-інтерфейс

  – Робота на смартфонах, комп’ютерах та IP-телефонах

ВІРТУАЛЬНА АТС​

Функціональні можливості

  – Інтелектуальний розподіл вхідних викликів

  – Переадресація на мобільні, голосову пошту, співробітників

  – Голосове меню (IVR) для навігації клієнтів

  – Аналітика дзвінків для контролю витрат

  – Конференц-зв’язок, у тому числі відео

  – Автоінформатор про час очікування

  – Клік-для-дзвінка прямо з сайту

Тарифні плани

PBX new

300 на місяць
  • 3 номери з кодом 380894
  • 6 внутрішніх номерів
  • 36 грн абонентська плата за номер 380894
  • 60 предоплачених хвилин національного трафіку
  • 0,60 грн/хв на номери мобільних операторів України

PBX 10

600 на місяць
  • 6 номерів з кодом 380894
  • 10 внутрішніх номерів
  • 30 грн абонентська плата за номер 380894
  • 240 предоплачених хвилин національного трафіку
  • 0,55 грн/хв на номери мобільних операторів України

PBX 20

900 на місяць
  • 10 номерів з кодом 380894
  • 20 внутрішніх номерів
  • 24 грн абонентська плата за номер 380894
  • 600 предоплачених хвилин національного трафіку
  • 0,50 грн/хв на номери мобільних операторів України

Call Center

1200 на місяць
  • 20 номерів з кодом 380894
  • внутрішніх номерів - необмежено
  • 12 грн абонентська плата за номер 380894
  • 1200 предоплачених хвилин національного трафіку
  • 0,40 грн/хв на номери мобільних операторів України

З появою Віртуальної АТС від Атлантіс Телеком ви отримуєте потужний інструмент для просування продуктів і послуг не лише в Україні, але й на світовому ринку.

Хмарна телефонія дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами по всьому світу, скорочуючи час на зв’язок та підвищуючи результативність вашої діяльності.

Швидке підключення
за 1 день

Багатоканальні номери та вигідні тарифи

Простота налаштувань через інтернет

Легке масштабування - додавання нових ліній і функцій

Прийом викликів: аналогові/ IP-телефони, смартфони, комп'ютери

Статистика дзвінків та управління рахунком онлайн​

Функціональність, що перевищує традиційні АТС

Зручне онлайн-поповнення рахунку

Номери не прив'язані до місцезнаходження офісу

F.A.Q

Інформація для користувачів

  1. З фінансових питань:
    • у робочі дні з 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201933, 380445941011
    • у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: sales@atelecom.net.ua
  2. З технічних питань:
    • у робочі дні с 9:00 до 18:00, по п’ятницях з 9:00 до 16:45 – 380894201918, 380445941013
    • у робочі дні з 18:00 до 9:00, у вихідні та святкові дні: noc@atlantistelecom.net

Згідно Закона України «Про електронні комунікації» від 12 січня 2021 року, «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» від 11.04.2012 та договору оферти оператор забов’язаний повернути невикористану частину коштів у разі відмови від передоплачених послуг. Порядок повернення коштів:

  1. Для повернення невикористаних коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (cкачати заяву)
  2. До заяви додати копію паспорта, копію платіжного документу (банківська виписка, квитанція тощо)
  3. Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
  4. Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02081, м. Київ, а/с-43, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
  5. Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України

Порядок повернення помилково перерахованих коштів:

  1. Для повернення помилково перерахованих коштів необхідно подати заяву встановленого зразку (скачати заяву)
  2. До заяви додати копію паспорта
  3. Скан-копію документів вислати по e-mail: sales@atelecom.net.ua
  4. Оригінал заяви та копії документів вислати за адресою: 02081, м. Київ, а/с-43, ТОВ «АТЛАНТІС ТЕЛЕКОМ»
  5. Після отримання оригіналу заяви кошти повертаються по безготівковому розрахунку в національній валюті – гривні, згідно строків, встановлених за законодавством України
  6. Кошти повертаються за вирахуванням комісії, встановленої електронною платіжною системою, через яку здійснювався платіж
Як перевірити зарахування коштів на баланс номеру:

Для перевірки, будь ласка, надішліть заявку на sales@atelecom.net.ua із зазначенням наступних даних:

  1. Ваш номер телефону
  2. Платіжна система, через яку здійснювався платіж (наприклад, Portmone, Приват24, Liqpay)
  3. Сума платежу в гривнях
  4. Дата та час транзакції
  5. Якщо платіж здійснювався через платіжні системи Portmone або Приват24, вкажіть номер картки (6 перших цифр і 4 останні):
    Формат: 000000*****0000*
  6. Якщо платіж здійснювався через платіжну систему Liqpay, вкажіть ID платежу (9 цифр).

Зверніть увагу: Заявки приймаються тільки з електронної пошти, вказаної при реєстрації!


Приклади оформлення заявки:

Приклад 1:

  • Номер телефону: 380894771111
  • Платіжна система: Portmone
  • Дата платежу: 03.08.25
  • Час транзакції: 13:16
  • Номер карти: 111111****1111

Приклад 2:

  • Номер телефону: 380894771111
  • Платіжна система: Приват24
  • Дата платежу: 03.08.25
  • Час транзакції: 13:16
  • Номер карти: 111111****1111

Приклад 3:

  • Номер телефону: 380894771111
  • Платіжна система: Liqpay
  • Дата платежу: 03.08.25
  • Час транзакції: 13:16
  • ID платежу: 111111111

Як відбувається підключення?

Оберіть тарифний план

Крок 2

Заповніть форму на сайті або телефонуєте нам 

Крок 3

Заповніть та підпишіть вcі необхідні документи 

Крок 4

Оплатіть обраний тарифний план

Крок 5

Отримайте необхідні налаштування! Ваша телефонія в надійних руках:)

м. Київ, а/с 43, 02081

+38 (089) 420-19-33,

+38 (044) 594-10-11

sales@atelecom.net.ua


    Доведіть, що ви людина, вибравши вантажівка.